:))

Ska dyngna med Mathias och sen klockan 07.00 ska vi dra och bada haha as kul ju :D
Har inte träffat hnm på grymt länge så det här ska bli skojj, Vi får se vad vi hittar på efr att vi har badat men räkna med bilder och en grym uppdatering efter den här dagen thihi!!
Nu sitter man och DUNKAR musik och cullar galet med en cigg. Snart ska jag göra lite kaffe så jag orkar med morgondagen.
Fan är ju as taggad :)
Men helvetet kommer om 8:a dagar då fyller man år och det är inget jag ser farm imot just nu :(
Kommer bli så jävla bajsigt ju. VILL FAN INTE hhjääälp? kan man skippa sin födelsedag? isf hur gör jag!?
haha jaja what ever nu ska vi se det positiva i dessa 8:a dagar som jag har kavar!
Och fiiifan vad jag är glad över att jag är mycket bättere nu säger jag bara. Asså kan typ ff inte gå långa sträckor pga lungorna jag trode verkligen att jag skulle dö det gjorde så JÄVLA ont och jag loooovar på allt att jag såg ljuset i 10 sek, det va grymt läskigt vill jag ju bara påstå. men om jag jämför idag med typ i förrigår SHIT vilken förbättring. Vill bara säga tack till alla er som jag fick klaga på hur ont jag hade, det va jävligt snällt av et behövde få det ur mig för jag var verkligen i smärta!! Men säger gladligen att jag har inte så ont längre, får bara ont när jag går men det fungerar med den smärtan den var inte som när jag hade ont.
Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0