FIGHT

Okej lyssna nu jag skiter igentligen fullständigt i dig men efter hört vad du skrev om mig på din och jag kollade HA det va sant!
Det är så helvetest jävla patetisk sorligt att du är du det är så jävla synd om dig för alla saker du inte kan se pga att du är för blind. Jag skulle kunna skkriva en bibel om dig och ditt liv och det mesta i den är tyvärr inte bra, det som du är just nu är en äcklig liten hora fitta och äckel. HAHA jag ttycker så jävla synd om dig vem fan ska hon vända sig till hon har inga vänner inga päron som bryr sig. Nej inte  1 jävel BRYR sig om dig inte ens om du skulle dö folk skulle pissa på din grav dom skulle festa för att du inte fans kvar och du inte skulle kunna fucka fler folks liv en så många som du redan försört, ledsen men ingen gillar dig för den du är du måste vara någon annan hahah jag dör asså
skulle ALDRIG  vilja va i dina skor eller i din sits. Jag har aldrig tyck så illa om en person som jag tycker om dig!
Jag skulle kunna göra ditt liv till ett ennu större helvete än vad det redan är, haha  ALLT jag skulle behöva göra är att
berätta saningen. Din äckliga hora snälla ge dig innan du inte kommer våga visa ditt fula tryne ute! HAHAHAH fyfan ge dig nu. Jag har inte gjort ett skit som är fel utav det är DU! Ditt äckliga svin jag finner fan inga ord för en sådan patetisk person som du. När fan ska du växa upp & mogna? haha skulle bara vilja nocka dig när jag ser dig, men vill ju inte se dig böla din äckliga fitta!
the summer fight is on fire! Och det är ditt eget fel haha kan inte sluta garva åt dig, vet inte om jag ska sjunka till din nivå och börja sprida rykten som faktiskt är sanna om dig, vill ju faktiskt se dig lida om jag ska vara ärlig för det du gjort haha du kan äta min bajs det är vad du förtjänar. Gah är så lack på dig så ver inte vart jag ska ta vägen.
But now it's too late to come back, I would not even take you back on you were cryingon your knees.
Burn in hell ;)

OVER N OUT

Kommentarer
Postat av: elina

kan du praaaaata med mig din prutt! <3

2011-08-09 @ 20:28:14
URL: http://xelektricitet.blogg.se/
Postat av: ..

vem är det du snackar om?:o

2011-08-09 @ 23:54:46
Postat av: Hatar dig

ja vill bara säga din blogg suger som fan´, hela du suger du är så ful hatar din blogg första gången en kompis visade mig ja ba vafan är de här

2011-08-31 @ 15:34:47
Postat av: curry

Ja dör din äcklig fitta vem fan tror du att du är? du är bara jävligt omogen som skriver så om alice haha tare me henne face to face men vänta du är ju en sådan person som typ fegar ur HAHA om de någon som suger så äre väll fan du?

2011-09-17 @ 23:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0