Hundvakt

Ikväll är jag hundvakt, säger bara tack till dig elias som håller mig sällskap (:


Det va några dagar sen jag skulle dra in till plattan sen på tåger kommer det på typ 5-7 killar som stirrar på mig som fan sen ringer min telefon och jag svarar så va det elina. Men dom bara du det är du som är med i videon va!? jag bara nej? dom bara jo kan vi få ta bilder med dig? jag bara wft nej!!! dom bara snälla, och sen så försöker dom smygfota mig -.-!Det va en kille som bara jag ska bara gå in på FACEBOOK och riktar tekefonen imot mig och jag börjar asgarva hur kan man smygfota så dåligt? HAAHAH aja sen så ville dom att jag skulle följa med dom på kryssning xD Men sen gick vi av och dom följde efter mig nästa hela vägen till plattan. Det var fan knas :c

Over N out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0