Svar till kommentarerna!

Okej folk har kommenterat bloggen och nu är det dax att svara på lite kommentarer!http://publishme.se/2416814/entries/article/new/

Det är en anonym som tycker att jag borde böra video blogga lite : Hm jag ska tänka på saken men inom en snar framtid kan jag lova ett videoinlägg också!

Personen som undrar vem det är jag har skrivit om på min blogg när det står FIGHT: Jag tänker tyvärr inte nämna något namn men det var en person som stod mig väldigt nära. Eller det va iallafall vad jag trodde!

Du som skerv detta Du har ett fint ansikte! Du kan göra din fin om du vill, om du fixar dig rätt så kan du bli riktigt snygg! Men vad fan har du gjort med dig själv?! DU HAR FÖRSTÖRT dig! Skippa all smink och va lite naturlig! Jag säger detta för att vara snäll och hjälpa dig, SÅ LÄS IGENOM ALLT OCH TÄNK DIG ATT DU KAN VARA FIN OM DU VILL! JUST NU SER DU UT SOM EN FUCKING EMO!!!!! : Tack. Men saken var den att det skulle vara lite ´´udda´´ och utstickande bilder, personligen tycker jag att det inte är något fel på så kallade ´´emos´´ Dom är faktiskt väldigt vackra personer som vågar lite mer en alla andra.

Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0