God morgon :)

Good moorgon världen :D
Jag saknar min älskade syster, det känns som om att vi närmar oss slutet på våran vänskap.
Vi har tappat kontakten och intresset om att vara med varandra. För inte så länge sen var vi oskilaktiga.
Vad hände!? Jag älskar ju dig och vill ALDRIG någonsin förlora dig. Du är andra halvan av mitt hjärta gumman och nu, nu känns det bara hel bort glömt vilket gör jävligt ont i mig för att vi har levt med varrandra hela våra liv men nu finns jag inte längre? eller, jag förstår inte. Vi sms:ar inte äns längre. Det känns som om att det var månader sen vi träffades. Har du glömt alla äventyr tillsammans? Alla nätter på Tc när vi inte ville åka hem? Har du glömt bort allt? Det har inte jag gjort iallafall. Du har alltid funints där för mig när jag behöver och dsm har jag gjort för dig.
Men nu är vi som luft för varandra.
Vill inte att det ska forsätta såhär Mika. Du vet att du är mitt allt min barndoms vän syster & Bästa vän.
Varför gör vi såhär mot varandra!? Det gör iallafall ont i mig att bara avsluta allt vi gått igenom tillsammans med ingenting.
http://www.youtube.com/watch?v=rWUmyXknwpc
Har du glömt den?
Jag Älskar Dig♥
Over N Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0