underbart jobbig natt !

Ja hur skall man börja!?
Jag bråkade med mamma för världens löjligaste grej och sådana sitvationer uppstår hela jävla tiden.
Frågade mamma om jag fick sova hos Elina då sa hon -ja sen får jag prata med Elinas pappa då!?
-och jag bara han är inte hemma. Då braka helvetet ut, Hon ställer sig och skriker på mig över en sådan sak. Och man  bara kan du lungna ner dig nu istället!? Nej du ska komma hem NU!!
Och jag protisterar så klart imot det. Men det blir iallafall knas då, men det slutade med att jag sovde där :)
Och ett stort tack till dig Elina som orkade lyssa på allt mitt prat igår :) älskar dig enormt♥

Kommentarer
Postat av: elina

mucho love to you <3

2011-07-30 @ 00:54:06
URL: http://xelektricitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0