Frågor & Svar

Har fått några kommentarer på inlägget: Jag vill inte glömma men jag måste
Okänd: Har du ny kille nu?
- Nej jag har ingen kille. Varit singel ett väldigt bra tag nu.

Elina: Finns för dig finaste<3
- Tack hjärtat finns alltid hos dig med <3

123: Jag frågar för att jag bryr mig om dig, och uppenbarligen alla andra som frågar gör väl det också.
Att säga så där blir bara fel, för då låter det som att du skiter i alla andra och bryr dig bara om idioten som länmade dig, eller har jag fel?
- Ja du 123 du kanske har rätt att det låter som att jag skiter i alla förutom han.
Ville nog mest få folk att fårstå hur mycket han betydde för mig osv. Men det är klart jag är väldigt lyckligt lottad som har mina vänner som alltid ställer upp för mig, och de betyder oerhört mycket för mig och inget i världen skulle få mig att lämna dem. Men som sakt han var verkligen mitt allt men får börja uttrycka mig på bättere sätt än vad jag gjort då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0