Home sweet home

Då är man hemma nu då, sitter och läser mitt horoskop i Metro det står så här: På det personliga planet har du en hel del att hämta och framgångarna kommer bara du inte ger upp.
Jag ska snart stor städa mitt rum, det ska bli så fint (:
Jag tror att det är SKU idag så då blir det inte gårn. Jag saknar min Adam som fan * sad face* ska nog träffa honom snart.
Jag känner mig ganska illa mående ftm så fml. Kollar läget på facebook ska man göra nu då.
Fan vad det är många jag saknar det suger ju lite lagom. Igår natt låg jag och tänkte vääääldigt länge på en sak som stör mig så sjukt mycket. Allt vi lovade varanda och allt vi sa var det endast löngner från dig sida?
För jag menade var enda litet ord jag sa till dig. Jag minns det som om det vore igår alla små ´´äventyr´´ vi gjorde, igentligen förstår jag inte varför du sa som du sa och varför vi startade bråk. Tycker du att det är värt det ? Det gör ju inte jag det är galet onödigt. Men om det nu ska sluta med att jag ligger i graven utan dig så är det väl menat att det skulle vara så, eller? Vi förlorade allt vi hade på 10 minuter det är ju sjukt att allt som vi gjort och gått igenom tillsammans inte betydde ett skit. Detta betyder inte att jag tycker att våra sista ord till varandra var bra, faktiskt tvärtom och jag har fattat det nu. Men livet rullar på som vanligt utan dig det var ju inte så vi sa att det skulle sluta. Faktum är att vi sa att det skulle aldrig ta slut vi skulle tom gå hand i hand uppe i himlen. Är det så det ska sluta eller är det så här? Hm jag vet inte riktigt själv hur det kommer sluta men hoppas ju dock på det bästa. Och jag gör det bästa av sitvationen.
Ska vila lite nu sen ska jag sätta igång med städander. See u later?


Så här ser man ut idag mohahah. Kan man bli sötere? ;)
Over N Out

Kommentarer
Postat av: klö

"Min Adam"? Killen eller?

2011-11-15 @ 20:18:41
Postat av: -

Seriöst, du är sjukt snygg <3



maila ? :)

2012-04-21 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0