I´m thinking of...

Jag funderar på att lägga ner / starta en till blogg.

Vad tycks?


Den bloggen kommer inehålla så mycket annat än vad det gör i denna blogg, frestande va?!

Idag har jag åkt till Stockholm och handlat : En töjning 10 mm,  hästsko, och en pircing kula.
Efter det  blev det fika på wayns  coffie :)

Just nu sitter jag hos syster min och bloggar.

Snart ska man röra sig mot SKU = Svenska Kyrkans Unga!
Det ska ju bli skojit!^^

Ja efter det så händer det nog inte så mycket mer, då ska man ju hem och käka glo lite på TV och sova!




Ny skola!

Ja. Man ska byta skola igen.. man får ju hoppas på att det går bra i denna skola. Den ligger inne i stan.
Tyvärr kan jag inte säga så mycket om det pga att det är lite ´´hämligt´´ än så länge. Men så fort jag fått besked kommer det upp på bloggen (:

Jag skulle också vilja be den/er som frågar mig om jag skaffat kille hela tiden slutar med det. Jag kan ju lova att om jag saffar kille så kommer det defenitft stå på bloggen! Så stop asking me that please!



Är jag den ända som tycker att det börjar bli äckligt kallt ute!? Det är ju nästan så att jag inte vill gå ut för att det är så kallt! *burr*

Ni får ha det så bra!

Här kommer en liten ´´true shit´´ bild från mig till er!


Over N Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0