In thaa night

Det är ju as kul när man inte kan somna eller hur .-. ?
Ja jag ska ju upp 6.30 och nu är klockan 04.00. Jag har 2 & en halv timme på mig att somna och det kommer ju fungera *not*. Det tar runt 1 & en halv timma för mig att somna. Värt att sova då? hm nej.
Jag vet fan inte vad jag ska göra samma sak varenda natt, spelar ingen roll om jag dygnar dagen inann för att jag ska kunna sova i tid det går inte det är något fel på mig (haha).
Så man sitter vaken o lyssnar på musik glov film osv hela jävla nätterna istället för att sova för att jag inte kan det. Det är ju galet trevilgt när det är så!
Finns det någon som har det som jag?
Och har ni några tips på hur jag kan göra för att kunna sova i tid? Tacksam för alla råd :)
Hoppas att ni haft en grymt skön sönm.
Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0