Jag vill inte gömma men jag måste!

Kan alla sluta fråga mig hur det är hela jävla tiden!?
Det är as bra okej, jävla idioter!
Hur kan man tro att det är bra när den vackraste personen är den jag behöver länma!
Jag passar inte in i hans liv längre, jag kan inte ta någon plats för jag är bort glömd för honom.
När jag går för bi ser han inte när jag pratar hör han inte när jag skriver ser han inte.
Det är andra personer nu. Som är mer för honom än vad jag är.
Och jag säger bara till dem personerna ta väl vara på tiden, gör inte samma misstag som jag trodde att man skulle få vara med om den härliga känslan förevigt. För det är inte så ni kommer också förlora honom men vet inte om det kommer göra lika ont i er som i mig.
Varenda jävla dag är en plåga utan dig, men det är lungt det kommer fungera utan dig till slut.
Ta det lungt bejbii du ska få det jag ska ge t dig sen ska jag låta dig vara förevigt.
Inga flera texter inga fler tårar inga fler tankar.
Ta det lungt jag ska radera alla bilder på oss, alla videos och sånt.
Inga problem jag ska radera bort ditt nummer, men vad gör det? Vi snackar ju inte mer.
Andas kära du jag ska ta bort dig ifrån Facebook.
Jag lovar jag ska aldrig störa dig igen.
I hope things will get better if i meet you in heaven
Vill bara säga tack till dig du var det bästa som hänt mig.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte du en ny kille nu???

2011-11-08 @ 17:27:11
Postat av: 123

jag frågar för jag bryr mig om dig, och uppenbarligen alla andra som frågar gör väl det också.

Att säga så där blir bara fel, för då låter det ungefär som att du skiter i alla andra och bryr dig bara om idioten som lämnade dig, eller har jag fel?.

2011-11-10 @ 21:58:06
Postat av: elinaaaaaa

finns för dig finaste <3

2011-11-11 @ 15:05:46
URL: http://xelektricitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0