Möte!

Meeen chaa. haha var tvungen (a)

Sitter på rummet och väntar på att Pernilla ska komma hit, vi ska ha möte.
Vilket vi har då varje torsta, haha hon  är så söt hon tar alltid med sig fika och cola till mig. Hur fin är inte det utav henne?!

Om allt går som det ska så åker jag till Thailand den 6:e Dec vid den här tiden ungefär. Det är inte illa  tycker jag sol bad shopping & festande varenda dag i 3 veckor! Gah det ska bli så skönt tycker jag.
Det ända jag oroar mig för är om man måste ta en till jävla spruta åkte ju faktiskt förra året. Men är ju sprut rädd så det är ju det ända som är jobbigt med den här resan! Eller nej det finns ju en sak till. Curry har min bikini och jag får inte tag på henne hehe -.-! Men men kan ju alltid köpa ny, vet någon en affär som fortfarande säljer bikini & sånt?  Funderade ett tag på Intesport?


Igår hände det inte så mycket, jag och satu gick  till gården en stund sen åkte vi och jobbade. Drog dock ner till syrran efter det och var där och planerade våran resa, tyvärr kunde inte izabelle åka ner samma datum som mig men hon kommer efter en vecka så det är ju nemas problemas.

Känner mig väääääldigt trött just nu så önskar att jag kunde bli pigg och glad!
Enligt Facebooks :

Dagens horoskop

Det här ser ut att bli en lyckosam tid för dig. Planera för en fest. Kärleken står också i fokus!
Det låter ju trevligt! Om det stämmer så är det ju helt grymt men måste dra nu för jag har möte. Bye
Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0