Skolan

Men tja, det va ju ett tag sen.
 Just nu sitter man i  skolan och har xeng, vi ska skriva om ett land jag valde Thailand som vanligt då .
Vet ju mest om det landet så, klart att man underlättar för sig själv right?
Jag är ganaska fövånad över att jag åkte till skolan men man måste ju göra sitt bästa.
Snart är det dax att man ska ha bestämt sig för gymnasium. Jag är ju intresserad utav så många saker.
Vill ju bli skådis, as grym mekaniker, kemist mm. Och man måste välja. Gah galet svårt ju. Nog om det nu (:

Ser fram imot helgen ska bli galet kul att träffa lite folk som man inte sätt på ett tag nu.
Funderar på om jag ska slagga hos någon också men det är ju dock inte säkert att jag kommer göra. Ska försöka ta lite bilder till helgen!:)

Funderar mycket på att dra till Thailand ganska snart faktiskt, det är ju mitt andra hem och det ska ju bli kul att träffa lilla syster då och se hur stor hon blivit osv, massa kvalitets tid med Rebecca det värmer ju alltid.
Att ligga på stranden hela dagarna tra hem vila ducsha umgås med syster sen drar man ner i limosinen till baren och relaxar. Kommer hem ringer en massör får massage i 2 h. Hur nice är inte det!?
När alla andra sitter och fryser i ruttna sverige :( Kommer tycka synd om er om jag åker dvs.


I kväll ska man över till Izabelle och fixa hennes naglar sen ut till gårn tror jag.
Om jag får tag på Elina eller satu.

Aja vi hörs väl senare 

Over N Out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0