Fujis

Thihi fan vad jag älskar när vissa människor tror att en text handlar om dem fast det inte gör det (:
haha jag anser allafall att det är sjukt kul.
Jag vet jag är elak men men, det är iallafall kul när en annan männska men inte bryr sig ett skit om tror att det man skriver är menat till den personen. Jag menar jag bryr mig så lite om dig att om du skulle dö skulle jag förmodligen nog skratta åt det. Vad fan life goes on! Med eller utan dig!
Fattar ni hur kul det är när en människa tar åt sig av helt fel anledning?
Fattar ni att den måste verkligen tro att jag skulle finna tid för att skriva så om den personen!
HAHA inte ens värt det!
Men men vad kan man göra annat än att skratta?
Fan livet är ju på topp vad fan!
Over N out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0