Fujis

Jag ställde upp för dig men du gav tillbaka ingenting.
Tänk att vänsap kan få dig hata en person så jävla mycket!
Att hata en person som du kallat för vän syster & allt där i mellan,
det ända jag kan säga till den här personen är- ÄCKLIGA LUDER





Minns den tid det var vi men jag skiter i, tillbaka nu för att visa äkta vänskap e bättere,
en idiot som du borde veta bätrere.
Det jag menar med allt är att du ska hålla käften.
Se dig omkring nu har du ingenting, så visa respekt.
Att en sån som du skulle vara så falsk t.o.m. som nykter!
Jag förstod inte först att du spelade dina kort jag var för blid för att se.
Du gjode mig lycklig jag litade på dig.
Men fuck it det var fel av mig. Har aldrig mött en sån falsk person som dig.
Och du vill att jag ska kalla dig för vän HA men dra åt helvetet.
Ja du vet att jag gav dig mitt allt & mycket mer. Eller var du för blid för att se?
Jag trode på dig, det var så fel.
Du gav mig falsk kärlek falskt hopp, när du gjorde det var jag på topp.
Vad var det som fick dig säga stopp?
Kom du på dig själv!? Att du är en falsk jävla fitta!?
Det är en plåga att se folk gå på din lek, men jag kan inte varna dom för då verkar jag feg!
En tjej som du är fan inte värd nått.!
Inte så konstigt att din farsa blev som han blev.
När han har en falsk liten fitta som springer omkring.
Skämmer ut han till 100% Om det inte var försent skulle han ha länmat dig för länge sen!
Minnena av dig kommer aldrig få mig att le.
Det finns fler, som ser dig som ett jävla fel, snart har du ingenting kvar att leva för. Det är inte så att jag hoppas att du dör men jag hoppas på att du inser vad du gör!
Hittar mig vänner som är värda mig, som inte sviker mig snackar skit du vet så som dig!
Fuji vill inte ha dig guldgrävar ´´vännen´´.
Falsk vänskap & du gav mig svar på frågan om vem du igentligen är idag.
Jag byggde upp ett förtrodende för dig, men du tog det som luft.
Som att det skulle vart en liten jävla grej!
Jag har alltid haft svårt att lita på folk men det var annorlunda med dig, Men som sakt du påminde mig.
Om varför man inte kan lita på såna som dig!
Jag vill berätta för alla vem du är vilken människa som ger folk besvär!
Du fick mig att inse att vänskap kan ge hat & kärlek å att det kan gå fel.
Hur ska jag kunna lita på någon igen?
Alla de löngnerna du skrev du kunde inte ens argumentera för det & jag kalla dig för vän.
Men nu vet jag att det finns fler en dig.
Så nu tar jag allt släpper det & skiter i dig.
För jag har mina äkta vänner som känner mig vad jag än säger & vad jag än gör så stöttar tills dagen dom dör.
För jag ger mina vänner de dom vill ha, de dom saknar å det som ger dom svar!
Jag lever för er & glöm aldrig det!
Ni är dom som hjälpt mig mest i livet & jag tackar er för det!
Mina vänner vad som än händer & vad som än vänder finns jag där när allting brister ut.
Även om vänskapen mellan oss skulle ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0