jag fick 3 år med en ängel

http://youtu.be/ytBR7ET_6uU

you´re the onte thing i got right the onley one i let in.

är det slutet för oss 2? jag måste låta dig gå, det svider så.
Fan kan du bara blicka bak på vår tid så du förstår vad jag menar?
Att känna sin övergiven och sviken är jag van vid. Men trodde aldrig att det kunde göra så ont som det gör nu. För du du va den som alltid fick mig glad. När jag var ledsen så torkade du mina tårar. Jag har aldrig ngånsin förlorat så mycket som jag gjorde i kväll.
Fan vad jag önskar att jag bara kunde dö för ett tag och sendan komma till baka men nya krafter och nytt liv.
Allt jag ville va att allt skulle vara bra men det är det ju inte. Vill bara att det ska vara vi iegn vi och inga andra, som förr.
Men du hitta andra, andra som var bätre en mig, de fick dig känna dig underbar elleR? vad gjorde jag för fel!? Fan vad du måste hata mig du är min blod-bror kärlek och bästa vän. Alla minnen och alla stunder dem kommer vara svåra för mig att glöma jag kommer ha så jävla svåra nätter, och på dagarna är det bara att låssas som att allt är bra utan dig. Så som jag varit tvungen atgt göra i ungefär 4 veckors tid nu. Fml Om jag bara kunde spola tillbaka tiden och se till att jag aldrig behövt komma dig så nära som jag var då.
Jag kommer aldrig bli hel utan dig men det får jag väl leva med? Livet är en plåga så jag låter mig lida utan dig vid min sida. Shit vet inte vart jag ska ta vägen . Har aldrig varit så lycklig som när jag är med dig. Elias du är den finaste saken som har hänt mig. Och nu är du borta och jag ska bara glöma dig? Fan det här är svårt för mig. Jag kunde verkligen vara mig med dig, jag kände mig alltid älskar och uppskattad. Kommer aldrig få känna så igen. 3 fucking år med dig. Dessa 3 år har varit de bästa och mest underbara i mitt liv. Men jag låter dig gå, skulle aldrig kunna tvinga dig till något för jag älskar dig något extremt! Och anledningen varför jag inte kan ge dig en till chans är för att jag orkar verkligen inte få ett ´´brustet hjärta´´ det låter fel men hoppas DU förstår. Vill inget hällre en att sitta uppe i timmar och prata med dig min ängel. Du kom och så va alla såren läkta jag hade ingen smärta i mitt hjärta. Vi kunde skratta åt tex ett löv ´´rullade´´ i flera timmar. TÅ TÅ TÅ TÅ !nästan bara vi som fattar! eller våra prutt ljud när en viss person går förbi! Jag dör vi hat haft så sjuka nätter & dagar du och jag. Natten på plattan när din pappa kom och hämtade oss och var nära på att separera oss. Men vi lät inte hans ord komma imellan oss.
Det är sjukt hur galet tårarna rinner på kindena just nu. och dom kommer göra det några år. Men jag kommer lära mig leva med det till slut. Jag sitter och kollar på alla våra bilden och filmer nu, och det gör så ont att behöva leva utan dig. Jag hoppas att dessa andra människor kan ge dig de jag inte kunde. Älskar dig du nu och för alltid ! <3

I´ts over now.





Over N Out
http://youtu.be/ytBR7ET_6uU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0