F*n vad sur jag blir!

Gosh vad trött jag är på alla ni människor! Om jag tar ett exempel, kolla på Alexsandra (känd som kissie)
vi alla kan göra dessa saker. Vi kan alla göra bröstjobb banta oss så smala så att vi ser ut om ett vandrande skulett. Vi kan alla fylla läpparna så vi ser ut som kalle anka. Vi kan göra att som denna person gjort!
Men jag personligen tycker att man förstör sig själv totalt!
Jag förstår en människa med tex bröst canser som va tvungen att operera bort ett bröst att hon skulle vilja ha en eller två (beroende på operationen osv) tuttar för att det ska se normalt ut!
Men att göra som ´´kissie´´ har gjort mot sig själv är inte okej.
Vill man bli ihåg kommen som människan som bara var fejk oäkta som inte hade en ända sak på sin kropp som va hennes nartuliga ´´saker´´. Nu låter det som att jag är anti sånt men det är jag inte förstår om någon kille/tjej vill ha större läppar. Sånt har jag inga problem med men när du gör som kissie gjort mot sig själv, det ända jag tänker och ser då är en tjej som har sån dålig själv kännsla att hon måste göra en jävla massa saker med sin kropp för att folk ska säga till henne ´´SHIT VILKA FINA PATTAR´´ Gud vilka FYLLIGA läppar osv.!
Förstår inte att idag ska dessa ´´små människor´´ se att det är så här man ser ut om man vill vara snygg fin ´sexig´ vilket jag absolut inte tycker att hon är längre! Hon va ganska söt och så för några år sedan och så.
Det är samma sak när man ser dessa p12:or springa om kring och säga gud asso  det va så jävla länge sen jag hade sex det är helt sjuk måste ju bara få ligg nu asso! Oh juste btw olver har fest på lördagh ska vi inte gå dit och supa oss fulla så vi kan knulla lite? -AAh men jo absolut men måste bara fråga olver hur gammal är han!? - Men jag vet inte riktigt men typ 18 - 19 så om vi sätter på hnm kanske vi får lite extra dricka THIHHI!!
Och jag blir lika görvånad varje gång! små flickor och pojkar! Snälla lungna ner er ni har för fan hela livet på er att göra allt det där!
Om jag hade varit mamma  till en sån flicka / pojke skulle jag må så dåligt, skulle ifråga sätta mig själv varje dag vad jag gjort för fel. Hur jag kunde vara så blind. Hur FAN jag kan till låta detta ske mitt 12 - 13 årga barn!
Vad fan och jag anser att väldigt mycket som kissie skriver osv påverkar samma sak med Tv och bilder som man ser varje dag!. Men det är så fel så jag undar bara vad dessa personer tänker med. Vill hon ha ett rykte som hora?
Vill han ha ryktet som player?
Vad är dom ute efter? Och ser inte deras föräldrar att det pågår massa sånt skit eller?
Hur ska man förklara för sin mamma att man är 12-13 år och gravid? Jo du mamma & pappa jag va på fest för 3 veckor sen kommer du ihåg helgen när jag sa att jag skulle sova hos Lisa, och då hade jag sex med en annan kille och nu är jag gravid. Hoppas ni inte är arga! Hur fan ska man reagera ?
Ska man skratta eller gråta åt allt det som händer, när folk bara går förbi och blundar!
för det är ju så normalt att man hör p12:or prata om att de vill ha sex och vuxna som går förbi ler och låssas som att de är döva, obsi det där ordet hörde jag inte lilla gumman!. eller va? Shit blir helt störd av sånt här!
Snälla va dig själv! gör inga onödiga operationer osv.
Kommentera gärna dina åsikter om detta, skulle underlätta lite för mig. Tack på förhand! / Fuji
OVER N OUT!

Kommentarer
Postat av: Ingen du känner...

Okej jag kan förstå att du blir irriterad. Men vad jag inte förstår är varför du bryr dig? "Kissie" är en tjej som inte alls verkar vara nöjd med sig själv. Och därför gör hon operationer. Och det är hennes problem att hon inte förstår att man inte ser ut som en barbie docka. Men hon har aldrig försökt få andra att göra operationer. För några år sen när du tyckte att hon var söt så snackade hon skit om andra och tyckte att alla var feta och blablabla... Men man märker att hon på insidan har faktiskt mognat som person. Och jag skulle inte ens bry mig om att skriva en kommentar om jag inte sett att du faktiskt inte borde skrivit detta. Du säger att man ska vara sig själv. Sluta sminka dig då! Du sminkar dig som en liten fjortis. Och är förmodligen en också. Men man kan inte be andra att vara sig själva om man inte är det själv. Så sluta hacka på personer för att dom har problem med deras utseende och börja för fan kolla på dig själv. Du är inte mycket bättre du. Jag vettefan hur jag kom till din blogg. Så lägg ner med ditt skitsnack och gå in i verkligheten... Det var det jag ville säga! Hoppas du börjar tänka med hjärnan som nog finns i din skalle någonstans! Hejdå :)

2011-12-11 @ 00:04:07
URL: http://har ingen blogg...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0